Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MOIIB
0
3
VS
(11:20, 17:20, 16:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
14/52 ATAK 30/58
7 BLOK 5
2/45 SERWIS 6/60
21 BŁ. PRZECIWNIKA 19
44 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

73.33

SERWIS%

11.11
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 15

ATAK%

73.33
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 1/6 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

16.67

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Karol Krzewiński

MOIIB


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Mateusz Stecz

WARSFOLL


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Mateusz Stecz

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Saganowski 8.5 3 6 2 3 2 2 0 3 1 1 3 1 2 7 6 0 2 53 12 1 0
Karol Krzewiński 6.5 3 3 6 11 3 2 2 1 1 0 7 3 2 1 3 3 3 25 17 0 0
Damian Majewski 3.5 3 2 2 1 0 0 1 1 0 0 8 1 1 3 5 0 0 44 11 3 0
Jędrzej Ryniec 3.5 3 3 0 2 0 1 0 1 0 0 6 3 0 1 3 2 1 14 0 3 0
Daniel Saganek 1 3 0 0 1 0 0 0 2 0 0 7 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 14 3 11 2 1 1 0 1 2 1 1 5 2 4 2 2 1 1 60 40 5 1
Mateusz Stecz 10.5 3 8 0 4 2 3 1 1 1 0 7 4 2 3 0 0 0 100 40 5 1
Adam Pempiak 7 3 5 3 4 1 0 1 0 1 2 7 4 10 5 1 0 1 88 59 1 0
Jan Żaczek 6 2 5 0 1 0 1 0 0 1 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Piotr Iwańczyk 1.5 3 1 1 0 3 0 0 1 0 0 5 3 1 1 0 0 0 100 50 1 1
Rafał Winiewski 1 1 0 0 0 0 1 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)