Podsumowanie gry

Wawelska 46, BOISKO B -

BESTCAN
3
2
VS
(20:15, 17:20, 20:21, 20:13, 15:12)
MOIIB
Raport meczowy
55/109 ATAK 48/100
4 BLOK 8
8/90 SERWIS 5/81
25 BŁ. PRZECIWNIKA 20
92 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Radek Białorudzki

MOIIB


PKT 23 SR 5 PKT/SR 4.6
ATAK 21 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

6.25
ATAK

Michał Skibiński

BESTCAN


ATAK 17 SR 5
ATAK/SR 3.4 ∑A 21

ATAK%

80.95
SERWIS

Damian Majewski

MOIIB


SERWIS 3/17 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

29.41

WYD%

11.76

SKUT%

17.65
BLOK

Jakub Trzciński

BESTCAN


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jakub Trzciński

BESTCAN


∑P 9 SR 5
∑P/SR 1.8

DOKŁ%

88.89

PERF%

66.67

WYD%

77.78

SKUT%

88.89
OBRONA

Paweł Sutyniec

BESTCAN


OBRONA 3 SR 5
OBRONA/SR 0.6 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 17.5 5 17 0 4 0 0 0 1 0 3 7 2 6 5 4 1 0 69 38 1 0
Paweł Sutyniec 17 5 15 8 7 2 2 0 0 2 7 11 2 2 6 4 2 0 57 14 3 1
Denis Ilkiewicz 16 5 14 1 6 3 2 0 0 2 3 4 3 4 6 3 2 0 67 27 1 3
Jakub Trzciński 10.5 5 7 5 9 3 0 2 1 1 1 8 3 6 2 0 0 1 89 67 2 1
Marek Zaręba 5 5 2 0 1 0 0 1 0 2 2 12 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Anastazja Łatszewa 1 5 0 0 1 0 0 0 0 1 0 14 0 4 3 8 0 1 44 25 0 1
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Radek Białorudzki 23 5 21 2 4 2 6 1 0 1 3 11 1 5 7 6 2 3 52 22 0 0
Damian Majewski 17 5 12 3 2 1 5 2 0 3 2 11 1 1 3 1 0 0 80 20 2 2
Marcin Zacharski 12 5 9 4 5 1 2 1 2 1 1 8 1 11 8 1 6 1 70 41 2 1
Karol Kania 7.5 5 6 2 4 0 1 1 1 0 0 6 1 3 3 3 1 0 60 30 2 1
Daniel Saganek 1.5 5 0 0 0 0 0 0 3 0 0 10 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Małgorzata Rojek 0 5 0 3 5 0 0 0 0 0 3 14 3 5 1 1 2 1 60 50 3 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)