Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(20:17, 14:20, 18:20, 20:21)
PKO BP
Raport meczowy
3/16 ATAK 24/62
0.5 BLOK 8.5
2/29 SERWIS 5/68
66.5 BŁ. PRZECIWNIKA 40.5
72 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 12 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 24

ATAK%

50
SERWIS

Hubert Długozima

PKO BP


SERWIS 3/20 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

20

WYD%

-5

SKUT%

15
BLOK

Jakub Kiliszek

PKO BP


BLOK 4 B1 2
SR 4 B2 4
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Hubert Długozima

PKO BP


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

72.73

PERF%

63.64

WYD%

63.64

SKUT%

72.73
OBRONA

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 3.5 4 3 2 5 4 1 20 15 0 1 0 0 6 3 0 1 1 1 1 25 0 1 1
Matija Belcic 2 4 0 0 1 0 0 0 1 0 0 2 4 11 3 0 0 0 0 0 0 0 5 2
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 14.5 4 12 1 5 1 5 50 24 2 1 0 1 6 3 2 1 2 5 0 30 20 4 1
Hubert Długozima 13 4 9 3 6 0 2 45 20 1 0 3 1 12 4 7 1 2 0 1 73 64 2 0
Jakub Kiliszek 6 4 1 1 2 1 1 17 6 2 4 1 0 5 4 6 3 4 0 1 64 43 1 0
Maciej Rogulski 3 4 2 0 7 2 1 17 12 1 0 0 0 16 0 3 3 1 1 1 67 33 3 0
Edyta Czapska 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 7 4 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)