Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

1 vs 8

WARSFOLL
3
0
VS
(20:9, 20:13, 20:15)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
41/61 ATAK 12/33
1 BLOK 5
7/57 SERWIS 1/40
11 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

65.22

SERWIS%

0
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 13

ATAK%

84.62
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

53.85

WYD%

7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

80

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 15 3 15 1 3 2 2 0 0 0 2 2 2 6 3 1 1 0 82 55 0 0
Jan Żaczek 12 3 11 0 1 1 0 0 0 1 2 3 0 1 0 0 0 0 100 100 5 1
Czarek Żyłkowski 11 3 8 2 1 1 0 0 0 3 4 4 2 5 4 0 1 0 90 50 2 0
Adam Pempiak 7 3 5 1 0 1 2 0 0 2 2 7 3 8 1 0 0 1 90 80 1 0
Rafał Winiewski 3 3 2 0 0 0 2 1 0 0 0 6 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojtek Płochocki 8.5 3 6 3 5 0 0 2 1 0 1 4 1 0 3 4 2 1 30 0 2 0
Łukasz Kulas 6 3 5 1 4 0 2 1 0 0 0 6 2 5 2 3 1 2 54 38 1 1
Radosław Bosek 1.5 3 1 0 2 0 0 0 1 0 1 3 0 1 2 6 4 1 21 7 1 0
Dawid Grygiel 1 3 0 0 3 1 0 1 0 0 0 7 0 0 1 2 2 0 20 0 0 0
Łukasz Maliszewski 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 4 3 0 0 1 2 2 0 0 0 1
Elżbieta Dalkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)