Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(16:20, 20:18, 16:20, 14:20)
PWC
Raport meczowy
40/111 ATAK 38/97
6 BLOK 2
1/67 SERWIS 8/76
19 BŁ. PRZECIWNIKA 30
66 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Fryń

PWC


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

45.16

SERWIS%

22.22
ATAK

Marta Śmieszek

PWC


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 8

ATAK%

50
SERWIS

Maciej Fryń

PWC


SERWIS 4/18 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Ewa Bronisz

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

72.73

PERF%

18.18

WYD%

63.64

SKUT%

72.73
OBRONA

Tomek Kociołek

PWC


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 14
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 17 4 16 6 17 0 7 1 0 0 2 15 2 1 7 6 1 2 47 6 3 0
Dawid Prusiński 15 4 13 7 5 1 4 0 2 1 0 10 2 5 6 11 2 3 41 19 4 1
Andrey Pronoza 9 4 8 2 7 0 4 1 0 0 1 5 2 2 6 2 0 1 73 18 1 3
Ewa Bronisz 4 4 2 1 6 0 1 1 2 0 1 10 3 1 7 2 2 0 67 8 7 1
Giacomo Bima 2 4 1 0 2 1 0 1 0 0 1 11 1 0 0 0 0 2 0 0 2 2
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 18 4 14 3 8 3 3 0 0 4 2 12 0 1 2 0 0 0 100 33 5 3
Tomasz Madej 11 4 10 1 8 1 1 1 0 0 0 7 0 0 1 0 0 0 100 0 2 1
Adrian Dykty 10 4 7 3 8 2 2 1 0 2 0 9 1 2 6 2 2 0 67 17 6 1
Marta Śmieszek 5 4 4 1 3 0 0 0 0 1 1 12 2 6 6 6 1 0 63 32 4 3
Przemysław Łukasik 3 4 2 0 5 0 4 0 0 1 0 12 1 1 0 1 0 0 50 50 0 1
Marcin Solarski 1 4 1 0 3 0 0 0 0 0 1 5 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Tomek Kociołek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 8 4 2 1 65 25 9 5
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)