Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał A

PANATTONI
3
1
VS
(20:16, 20:15, 16:20, 20:18)
BESTCAN
Raport meczowy
38/68 ATAK 36/91
5 BLOK 1
6/77 SERWIS 8/69
27 BŁ. PRZECIWNIKA 24
76 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Stelmach

PANATTONI


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

55.56

SERWIS%

0
ATAK

Mikołaj Tataruch

PANATTONI


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 21

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 5/14 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

35.71

WYD%

7.14

SKUT%

35.71
BLOK

Piotr Krzak

PANATTONI


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Mikołaj Tataruch

PANATTONI


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Kacper Stelmach

PANATTONI


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Stelmach 16 4 15 3 8 0 1 1 0 0 0 11 1 1 16 5 5 1 61 4 7 0
Mikołaj Tataruch 15.5 4 14 3 3 0 1 1 1 0 2 13 0 0 4 1 0 1 67 0 4 0
Piotr Krzak 11.5 4 5 0 3 0 4 1 1 5 0 5 4 1 2 0 0 3 50 17 6 0
Adam Kwiecień 6 4 4 1 1 1 0 1 0 1 0 11 1 0 2 1 2 0 40 0 6 1
Marta Sieklucka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 1 0 5 3 1 1 50 0 2 0
Witold Przychodzeń 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 2 10 0 0 1 0 2 2 20 0 3 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 12 4 11 0 6 2 8 0 0 1 1 4 2 1 10 6 3 3 48 4 3 1
Jakub Trzciński 11 4 9 2 5 1 3 0 0 2 2 14 0 1 8 7 0 0 56 6 3 0
Denis Ilkiewicz 8 4 7 2 6 1 3 0 0 1 3 5 2 0 2 5 1 2 20 0 5 0
Marek Zaręba 6 4 6 1 7 0 0 0 0 0 5 9 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Marcin Tarka 6 4 2 1 3 0 2 1 0 3 0 2 4 0 11 5 1 1 61 0 3 0
Alina Urbanovich 2 4 1 0 1 1 0 0 0 1 0 7 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)