Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

Finał

WARSFOLL
1
3
VS
(20:21, 20:10, 12:20, 20:21)
PANATTONI
Raport meczowy
44/88 ATAK 33/60
2 BLOK 12
10/73 SERWIS 3/71
16 BŁ. PRZECIWNIKA 24
72 SUMA 72

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 7

ATAK%

58.33

SERWIS%

38.89
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 7/18 SR 4
SERWIS/SR 1.75

TR%

61.11

WYD%

27.78

SKUT%

38.89
BLOK

Witold Przychodzeń

PANATTONI


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

71.43

PERF%

21.43

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Mikołaj Tataruch

PANATTONI


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 21 4 14 3 5 1 1 0 0 7 4 5 2 9 2 5 1 0 65 53 2 0
Adam Pempiak 18 4 14 4 4 2 1 1 0 3 0 8 3 3 7 2 1 1 71 21 0 1
Jan Żaczek 6 3 6 0 2 4 2 0 0 0 1 5 2 0 0 0 1 0 0 0 1 0
Piotr Iwańczyk 6 4 5 2 1 1 4 1 0 0 2 5 2 0 1 0 0 0 100 0 0 2
Marcin Stempień 4 4 4 1 1 4 0 0 0 0 0 6 2 7 13 3 4 2 69 24 2 3
Rafał Winiewski 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ela Dzioba 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Stelmach 17.5 4 14 4 3 1 2 3 1 0 2 11 1 2 3 5 0 2 42 17 2 1
Mikołaj Tataruch 11 4 8 0 4 1 2 2 0 1 1 9 1 6 4 10 0 2 45 27 4 1
Piotr Krzak 9 4 7 1 3 0 0 2 0 0 1 5 3 0 2 4 5 1 17 0 2 0
Witold Przychodzeń 5.5 4 1 1 1 0 2 3 1 1 0 8 2 1 1 1 2 1 33 17 0 1
Adam Kwiecień 5 4 3 0 1 0 1 1 0 1 2 13 1 1 0 0 1 1 33 33 2 2
Marta Sieklucka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 1 0 0 0 3 25 25 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)