Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(21:20, 20:15, 20:13)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
23/53 ATAK 25/49
3 BLOK 1.5
7/59 SERWIS 3/45
28 BŁ. PRZECIWNIKA 18.5
61 SUMA 48
43

ATAK%

12

SERWIS%

51

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 6

ATAK%

41.18

SERWIS%

31.58
ATAK

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 6/19 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

47.37

WYD%

26.32

SKUT%

31.58
BLOK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

81.25

PERF%

56.25

WYD%

68.75

SKUT%

81.25
OBRONA

Małgorzata Gryziak

PKP INTERCITY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 14 3 7 2 5 2 1 41 17 1 0 6 3 9 1 9 4 1 0 2 81 56 1 1
Jacek Małecki 13 3 13 2 5 0 4 54 24 0 0 0 0 7 1 5 1 1 1 0 75 63 0 1
Rafał Winiewski 3.5 3 2 0 1 0 2 40 5 1 1 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Jodkiewicz 1.5 3 1 2 3 0 1 14 7 0 1 0 3 5 1 3 4 2 0 1 70 30 1 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 12 0 0 2 0 0 0 100 0 2 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Borys Ryczek 14 3 13 2 5 2 2 54 24 0 0 1 0 5 2 1 2 2 2 1 38 13 0 0
Damian Wojciuk 7 3 6 2 2 0 3 46 13 1 0 0 0 7 4 6 3 5 0 1 60 40 3 1
Piotr Wojtczuk 5 2 4 0 1 0 1 67 6 0 0 1 0 1 2 1 3 5 3 2 29 7 0 0
Andrzej Zubrzycki 3 2 2 2 0 1 0 40 5 0 0 1 0 5 0 0 0 0 1 2 0 0 1 0
Bartek Pietrzyk 0.5 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 4 4 1 1 2 0 0 50 25 1 0
Małgorzata Gryziak 0 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 1 6 1 1 1 3 1 1 29 14 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)