Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PLL LOT
0
3
VS
(11:20, 15:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
17/40 ATAK 33/53
4 BLOK 1
4/43 SERWIS 12/58
16 BŁ. PRZECIWNIKA 14
41 SUMA 60
43

ATAK%

9

SERWIS%

62

ATAK%

21

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 8

ATAK%

64.71

SERWIS%

44.44
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 23

ATAK%

65.22
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 8/18 SR 3
SERWIS/SR 2.67

TR%

61.11

WYD%

33.33

SKUT%

44.44
BLOK

Michał Miernowski

PLL LOT


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

78.57

PERF%

35.71

WYD%

64.29

SKUT%

78.57
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Miernowski 12 3 8 1 3 0 1 62 13 2 0 2 0 4 1 3 0 8 2 2 20 20 3 0
Ernest Lewandowski 5 3 2 0 4 0 2 25 8 2 0 1 0 5 1 0 3 3 2 4 25 0 0 0
Daniel Matecki 4 3 4 1 2 1 1 44 9 0 0 0 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dominik Waloch 3 3 3 1 4 0 1 33 9 0 0 0 1 6 0 1 2 1 0 2 50 17 2 2
Mariusz Kaczmarek 1 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Ewa Sampolińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Mazur 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 6 2 4 29 6 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 19 3 11 1 1 2 2 65 17 0 0 8 3 5 2 5 4 4 1 0 64 36 4 0
Adam Pempiak 17.5 3 15 2 4 2 0 65 23 0 1 2 0 4 3 5 6 1 0 2 79 36 4 0
Piotr Jodkiewicz 7.5 3 6 2 2 0 1 55 11 0 1 1 1 8 2 1 4 1 0 2 63 13 4 1
Rafał Winiewski 2 3 1 1 0 0 0 50 2 0 0 1 1 8 1 0 1 0 0 0 100 0 2 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)