Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ENERGY TEAM
0
3
VS
(15:20, 19:21, 17:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
20/59 ATAK 31/61
6 BLOK 2
5/54 SERWIS 4/58
20 BŁ. PRZECIWNIKA 24
51 SUMA 61
34

ATAK%

9

SERWIS%

51

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

68.42

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 19

ATAK%

68.42
SERWIS

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Marcin Bobel

ENERGY TEAM


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

75

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Kamil Rytel

ENERGY TEAM


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Norbert Kossakowski 8.5 3 7 2 5 0 1 47 15 0 1 1 3 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Igor Góral 8.5 3 6 3 3 1 2 40 15 1 1 1 2 4 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marcin Bobel 8 3 5 2 3 1 5 31 16 1 2 1 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Łukasz Bielecki 4.5 3 2 2 1 0 3 25 8 0 1 2 0 8 1 5 3 6 1 0 53 33 0 1
Hubert Zach 1.5 3 0 2 0 0 1 0 3 1 1 0 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kamil Rytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 3 2 3 0 64 43 4 2
Karolina Gromuł 0 3 0 0 1 0 1 0 2 0 0 0 0 3 1 4 6 6 1 3 50 20 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 13.5 3 13 2 1 1 2 68 19 0 1 0 1 10 0 3 1 4 0 0 50 38 1 1
Piotr Wojtczuk 11 3 8 1 2 1 2 57 14 1 0 2 1 5 2 2 3 3 0 2 50 20 1 0
Damian Wojciuk 8 3 6 3 4 0 3 38 16 0 0 2 3 2 4 1 1 6 3 0 18 9 2 0
Andrzej Zubrzycki 4 2 4 1 3 1 1 40 10 0 0 0 0 5 0 0 0 0 1 2 0 0 1 1
Bartek Pietrzyk 0.5 3 0 0 0 2 0 0 2 0 1 0 1 4 3 3 1 0 0 0 100 75 3 1
Małgorzata Gryziak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 0 0 1 1 0 0 50 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)