Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
0
3
VS
(11:20, 12:20, 8:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
2/14 ATAK 13/28
0 BLOK 2.5
0/5 SERWIS 8/34
29 BŁ. PRZECIWNIKA 36.5
31 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

70

SERWIS%

28.57
ATAK

Marcin Midura

PROJEKT II


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Michał Mendak

PROJEKT II


SERWIS 3/8 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

50

WYD%

37.5

SKUT%

37.5
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Midura

PROJEKT II


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

57.14

PERF%

42.86

WYD%

57.14

SKUT%

57.14
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 1
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Malczyk 2 3 2 4 4 1 3 0 0 0 0 4 1 0 1 3 0 1 20 0 1 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 9 3 7 0 2 0 1 0 0 2 0 4 1 3 1 3 0 0 57 43 1 0 0
Paweł Juszkiewicz 7.5 3 5 2 3 0 1 1 1 1 0 3 1 1 0 0 0 0 100 100 1 0 0
Michał Mendak 5 2 1 0 3 0 1 1 0 3 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Maciej Mendak 2 3 0 2 0 0 0 0 0 2 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Jarosław Sadowski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony