Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(21:19, 20:14, 20:16)
EDC
Raport meczowy
20/47 ATAK 22/46
4.5 BLOK 10
1/29 SERWIS 2/51
35.5 BŁ. PRZECIWNIKA 15
61 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 8.5 SR 3 PKT/SR 2.83
ATAK 7 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

70

SERWIS%

14.29
ATAK

Piotr Sitkiewicz

EDC


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Grzegorz Modrzejewski

EDC


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

-16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Grzegorz Pączek

EDC


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

100

PERF%

76.92

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Grzegorz Modrzejewski

EDC


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 8.5 3 7 0 1 2 0 0 1 1 0 6 0 10 3 0 0 0 100 77 2 0 0
Jan Żaczek 7 3 6 0 3 1 2 1 0 0 1 5 3 7 5 2 1 1 75 44 2 0 0
Rafał Winiewski 6.5 3 4 0 6 3 0 2 1 0 0 4 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Piotr Iwańczyk 3.5 3 3 0 5 4 0 0 1 0 0 4 4 2 0 1 0 0 67 67 1 0 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dawid Flak 8.5 3 7 0 3 3 4 1 1 0 0 4 1 7 3 5 1 1 59 41 4 0 0
Grzegorz Modrzejewski 7 3 4 0 3 2 2 1 2 1 0 3 2 4 2 4 0 1 55 36 5 0 0
Grzegorz Pączek 6.5 3 4 0 2 1 1 1 3 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Piotr Sitkiewicz 6.5 3 4 0 0 0 0 0 5 0 1 10 0 4 2 0 1 3 60 40 2 0 0
Michał Kaliński 4 3 3 0 1 1 0 0 2 0 0 3 1 5 3 5 0 0 62 38 0 0 0
Marcin Grącki 1.5 3 0 0 1 0 0 0 1 1 1 13 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony