Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:17, 20:13, 20:9)
PROJEKT II
Raport meczowy
18/42 ATAK 12/30
2.5 BLOK 1.5
3/21 SERWIS 3/29
36.5 BŁ. PRZECIWNIKA 22.5
60 SUMA 39

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

44.44

SERWIS%

25
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 6

ATAK%

50
SERWIS

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


SERWIS 2/5 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

40
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

33.33

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 13 3 8 4 6 0 0 1 2 3 0 8 1 0 0 2 0 0 0 0 5 0 0
Jarek Bączek 6.5 3 6 1 4 1 2 0 1 0 1 2 0 4 5 0 2 1 75 33 3 2 0
Piotr Boniecki 4 3 4 1 3 1 1 0 0 0 0 5 1 1 5 2 0 0 75 13 2 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 6 3 5 1 2 0 4 0 0 1 0 8 1 5 8 6 0 4 57 22 4 4 0
Paweł Juszkiewicz 4 3 4 0 3 2 1 0 0 0 0 7 1 1 1 1 0 0 67 33 1 0 0
Maciej Mendak 3.5 3 3 1 0 0 2 0 1 0 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0
Jarosław Sadowski 3 3 0 0 1 0 1 0 2 2 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony