Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(12:20, 20:17, 20:6, 21:19)
EDC
Raport meczowy
38/93 ATAK 25/91
8 BLOK 9
2/47 SERWIS 2/63
25 BŁ. PRZECIWNIKA 26
73 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 13 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

44.83

SERWIS%

0
ATAK

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 20

ATAK%

50
SERWIS

Agata Bieniaszczyk

EDC


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

18.18

WYD%

18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Piotr Sitkiewicz

EDC


BLOK 4 B1 4
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

75

PERF%

33.33

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 14.5 4 13 2 9 2 3 1 1 0 0 4 4 3 5 3 1 0 67 25 4 1 0
Piotr Boniecki 12.5 4 7 4 3 3 3 3 1 2 0 10 0 4 6 5 1 0 63 25 7 1 0
Kuba Korpak 12 4 10 2 3 2 3 2 0 0 3 10 2 5 2 6 0 0 54 38 2 0 0
Jarek Bączek 9 4 8 5 8 0 3 1 0 0 0 10 2 4 5 3 0 0 75 33 7 2 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Pączek 9.5 4 7 5 8 2 1 2 1 0 0 9 1 0 4 3 0 0 57 0 5 2 0
Piotr Sitkiewicz 9 4 5 0 1 2 5 4 0 0 1 9 0 1 3 1 3 0 50 13 1 0 0
Grzegorz Modrzejewski 8.5 4 6 6 10 3 3 2 1 0 1 10 1 1 6 4 1 0 58 8 6 1 0
Dawid Flak 5 4 5 5 7 2 2 0 0 0 0 7 3 2 7 5 0 1 60 13 2 0 0
Agata Bieniaszczyk 3 4 1 2 1 0 0 0 0 2 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
Michał Kaliński 1 4 1 0 0 0 1 0 0 0 0 9 1 5 5 8 0 1 53 26 5 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony