Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:9, 20:6, 20:9)
PROJEKT II
Raport meczowy
8/13 ATAK 6/24
2 BLOK 0
2/12 SERWIS 0/13
48 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 24

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


PKT 6 SR 3 PKT/SR 2
ATAK 3 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

33.33
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Marek Zaręba

BESTCAN


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

33.33

WYD%

11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

0

SKUT%

50
OBRONA

Marek Zaręba

BESTCAN


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 6 3 3 1 2 0 0 2 0 1 0 1 1 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Marek Zaręba 6 3 5 0 2 0 0 0 0 1 2 6 0 0 1 0 0 0 100 0 4 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 3 3 3 1 0 0 4 0 0 0 1 3 1 0 2 2 2 4 20 0 1 1 0
Paweł Juszkiewicz 2 3 2 1 9 2 0 0 0 0 1 2 1 0 2 0 1 1 50 0 1 1 0
Jarosław Sadowski 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 0 2 1 2 29 29 2 0 0
Maciej Mendak 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony