Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
0
3
VS
(11:20, 10:20, 16:20)
BESTCAN
Raport meczowy
21/54 ATAK 2/3
0 BLOK 1.5
1/29 SERWIS 0/6
15 BŁ. PRZECIWNIKA 56.5
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

52.63

SERWIS%

0
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 19

ATAK%

52.63
SERWIS

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-28.57

SKUT%

14.29
BLOK

Marek Zaręba

BESTCAN


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

50

PERF%

18.75

WYD%

50

SKUT%

50
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jan Żaczek 10 3 10 4 2 0 3 0 0 0 0 4 3 3 5 8 0 0 50 19 2 0 0
Marcin Stempień 6 3 6 0 7 3 3 0 0 0 1 7 1 2 8 8 2 1 48 10 3 0 0
Piotr Iwańczyk 5 3 4 1 3 1 0 0 0 1 0 3 3 1 1 2 0 4 25 13 1 1 0
Rafał Winiewski 1 3 1 0 5 0 1 0 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 3.5 3 2 0 1 0 0 1 1 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony