Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

EDC
3
0
VS
(20:18, 20:15, 20:13)
PROJEKT II
Raport meczowy
27/51 ATAK 9/30
4 BLOK 0.5
6/55 SERWIS 2/18
23 BŁ. PRZECIWNIKA 34.5
60 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Sitkiewicz

EDC


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 7 BLOK 2.5 SERWIS 3

ATAK%

63.64

SERWIS%

37.5
ATAK

Piotr Sitkiewicz

EDC


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Piotr Sitkiewicz

EDC


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

37.5

SKUT%

37.5
BLOK

Piotr Sitkiewicz

EDC


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Tomasz Mazur

EDC


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Grzegorz Pączek

EDC


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Sitkiewicz 12.5 3 7 2 1 0 1 2 1 3 0 5 0 1 4 3 1 1 50 10 1 0 0
Dawid Flak 9 3 7 1 2 0 4 0 0 2 0 3 3 2 2 4 1 2 36 18 5 1 0
Grzegorz Pączek 8 3 7 1 2 1 1 0 0 1 0 5 3 0 1 0 2 0 33 0 5 0 0
Grzegorz Modrzejewski 6.5 3 5 3 3 1 1 1 1 0 0 5 2 1 2 0 1 1 60 20 0 0 0
Agata Bieniaszczyk 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Tomasz Mazur 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 1 2 1 0 0 75 25 1 0 0
Marcin Grącki 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 1 3 0 0 25 0 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 5.5 3 3 1 1 1 3 0 1 2 0 5 2 6 10 6 0 2 67 25 1 1 0
Paweł Juszkiewicz 4 3 4 1 3 3 3 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 2 3 2 0 4 0 1 0 0 0 0 4 1 0 3 3 0 3 33 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony