Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

(1 - 4)

WARSFOLL
3
0
VS
(20:8, 20:15, 20:11)
EDC
Raport meczowy
22/40 ATAK 16/34
3 BLOK 4
5/24 SERWIS 2/35
30 BŁ. PRZECIWNIKA 12
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 7 BLOK 1.5 SERWIS 4

ATAK%

70

SERWIS%

30.77
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 4/13 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

30.77

WYD%

15.38

SKUT%

30.77
BLOK

Tomasz Mazur

EDC


BLOK 1.5 B1 0
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Grzegorz Modrzejewski

EDC


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

81.82

PERF%

63.64

WYD%

63.64

SKUT%

81.82
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jan Żaczek 12.5 3 7 0 2 1 0 1 1 4 0 7 2 1 5 2 0 0 75 13 1 0 0
Marcin Stempień 11 3 11 0 3 1 1 0 0 0 0 7 0 4 1 1 0 1 71 57 4 0 0
Rafał Winiewski 6.5 3 4 0 7 2 1 1 1 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dawid Flak 5.5 3 5 0 3 2 1 0 1 0 0 3 1 1 2 5 0 2 30 10 2 0 0
Grzegorz Pączek 5 3 4 0 2 1 1 0 2 0 1 4 2 0 1 2 1 0 25 0 2 0 0
Grzegorz Modrzejewski 5 3 3 0 1 1 2 0 0 2 0 5 1 7 2 0 1 1 82 64 3 0 0
Piotr Sitkiewicz 5 3 4 0 2 0 2 0 2 0 0 3 1 0 3 3 0 1 43 0 2 0 0
Tomasz Mazur 1.5 3 0 0 0 0 0 0 3 0 0 7 1 4 3 1 2 1 64 36 1 0 0
Michał Kaliński 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0 3 29 14 0 0 0
Agata Bieniaszczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony