Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

(2 - 3)

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:15, 21:19, 21:20)
BESTCAN
Raport meczowy
21/29 ATAK 2/4
3.5 BLOK 1
1/29 SERWIS 1/11
36.5 BŁ. PRZECIWNIKA 50
62 SUMA 54

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 9.5 SR 3 PKT/SR 3.17
ATAK 7 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

63.64

SERWIS%

12.5
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 10

ATAK%

80
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

30

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Bączek 9.5 3 7 1 0 2 1 1 1 1 0 6 1 3 6 0 0 1 90 30 1 0 0
Paweł Boratowski 9 3 8 0 1 0 1 1 0 0 1 8 1 3 4 1 1 0 78 33 0 0 0
Maciej Tworek 7 3 6 0 0 1 1 1 0 0 1 7 3 2 3 0 0 1 83 33 0 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 3 3 1 0 0 0 0 0 2 1 1 7 0 1 1 0 0 0 100 50 0 1 0
Denis Ilkiewicz 1 3 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 2 8 0 1 1 83 17 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony