Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I miejsce

WARSFOLL
2
3
VS
(15:20, 16:20, 20:12, 20:18, 12:15)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
35/70 ATAK 18/45
10 BLOK 1.5
1/47 SERWIS 5/48
37 BŁ. PRZECIWNIKA 60.5
83 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 20 SR 5 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 5 SERWIS 0

ATAK%

55.56

SERWIS%

0
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 12 SR 5
ATAK/SR 2.4 ∑A 19

ATAK%

63.16
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/19 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

15.79

WYD%

5.26

SKUT%

10.53
BLOK

Marcin Stempień

WARSFOLL


BLOK 5 B1 5
SR 5 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 11 SR 5
∑P/SR 2.2

DOKŁ%

100

PERF%

72.73

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 20 5 15 0 8 0 4 5 0 0 0 6 2 5 9 3 0 1 78 28 5 0 0
Jan Żaczek 13 5 12 0 3 2 2 0 0 1 0 9 4 8 9 4 1 0 77 36 5 0 0
Rafał Winiewski 8 5 4 0 4 1 5 2 4 0 1 9 3 0 2 0 0 0 100 0 1 0 0
Piotr Iwańczyk 5 5 4 0 3 1 2 0 2 0 1 9 2 3 0 2 0 2 43 43 2 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 10 5 8 0 2 2 1 0 0 2 1 15 1 8 7 2 1 2 75 40 5 0 0
Kuba Korpak 8.5 5 6 0 7 4 1 0 1 2 0 16 1 8 3 0 0 0 100 73 1 0 0
Jarek Bączek 6 5 4 0 4 2 4 0 2 1 1 5 3 6 4 2 1 1 71 43 7 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony