Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o III miejsce

BESTCAN
2
3
VS
(14:20, 21:20, 20:21, 20:18, 10:15)
EDC
Raport meczowy
5/8 ATAK 49/85
2.5 BLOK 11
0/18 SERWIS 8/94
77.5 BŁ. PRZECIWNIKA 26
85 SUMA 94

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Flak

EDC


PKT 23.5 SR 5 PKT/SR 4.7
ATAK 20 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

8.33
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 5 SR 5
ATAK/SR 1 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Marcin Grącki

EDC


SERWIS 3/17 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

23.53

WYD%

11.76

SKUT%

17.65
BLOK

Grzegorz Modrzejewski

EDC


BLOK 3 B1 2
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Grzegorz Modrzejewski

EDC


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

100

PERF%

42.86

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Tomasz Mazur

EDC


OBRONA 1 SR 2
OBRONA/SR 0.5 ∑O 1
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 7.5 5 5 0 1 1 0 1 3 0 2 14 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Denis Ilkiewicz 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 5 17 4 0 2 79 18 0 0 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dawid Flak 23.5 5 20 0 3 1 6 2 1 1 0 10 1 5 17 2 2 0 85 19 1 0 0
Grzegorz Pączek 14 5 12 0 4 1 2 0 2 1 4 13 2 2 1 0 0 0 100 67 1 1 0
Grzegorz Modrzejewski 13 5 8 1 2 4 3 2 2 2 0 13 2 3 4 0 0 0 100 43 1 0 0
Piotr Sitkiewicz 10 5 7 1 4 1 1 1 4 0 0 8 4 7 8 4 0 1 75 35 0 1 0
Marcin Grącki 4.5 5 0 0 1 0 1 0 3 3 1 12 1 3 4 2 1 0 70 30 1 0 0
Tomasz Mazur 2 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 4 0 1 0 83 17 1 0 0
Agata Bieniaszczyk 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 14 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony