Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(12:20, 20:21, 20:14, 20:16, 15:12)
BESTCAN
Raport meczowy
47/80 ATAK 6/18
8 BLOK 2.5
6/69 SERWIS 4/32
26 BŁ. PRZECIWNIKA 70.5
87 SUMA 83

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 15 SR 5 PKT/SR 3
ATAK 10 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

52.63

SERWIS%

6.25
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 5
ATAK/SR 1.2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Marek Zaręba

BESTCAN


SERWIS 4/22 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

27.27

WYD%

13.64

SKUT%

18.18
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 4 B1 3
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 18 SR 5
∑P/SR 3.6

DOKŁ%

72.22

PERF%

33.33

WYD%

55.56

SKUT%

72.22
OBRONA

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 15 5 10 0 3 2 4 3 2 1 1 9 5 6 1 4 1 0 58 50 2 0 0
Maciej Tworek 14 5 12 0 6 0 1 0 2 1 0 9 2 3 4 1 6 2 44 19 4 0 0
Krzysztof Winiewski 13.5 5 10 0 5 1 1 2 1 1 0 8 1 2 3 3 3 0 45 18 5 0 0
Kuba Korpak 10.5 5 9 0 4 0 3 0 1 1 0 14 1 2 4 1 2 3 50 17 3 0 0
Jarek Bączek 8 5 6 0 3 0 0 0 0 2 0 11 2 6 7 2 1 2 72 33 4 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 8 5 3 0 2 0 1 0 2 4 2 15 1 0 1 0 0 0 100 0 4 0 0
Denis Ilkiewicz 4.5 5 3 0 3 5 1 0 3 0 0 8 2 0 2 0 0 0 100 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony