Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
3
1
VS
(20:21, 20:15, 20:15, 20:13)
EDC
Raport meczowy
10/20 ATAK 31/70
3 BLOK 2
2/28 SERWIS 3/63
65 BŁ. PRZECIWNIKA 28
80 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 13 SR 4 PKT/SR 3.25
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

52.63

SERWIS%

15.38
ATAK

Tomasz Mazur

EDC


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 2/13 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

30.77

WYD%

-7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Jarek Malczyk

PANATTONI


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Grzegorz Modrzejewski

EDC


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

86.67

PERF%

33.33

WYD%

80

SKUT%

86.67
OBRONA

Tomasz Mazur

EDC


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 13 4 10 0 3 0 6 1 0 2 2 6 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Jarek Malczyk 2 4 0 0 0 1 0 1 2 0 1 14 0 0 3 0 1 0 75 0 1 0 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Modrzejewski 11 4 9 0 4 2 2 0 0 2 3 7 4 5 8 1 1 0 87 33 3 0 0
Kacper Korczala 11 4 9 3 4 0 9 1 0 1 0 5 4 1 12 2 2 3 65 5 1 1 0
Grzegorz Pączek 7 4 7 1 2 1 4 0 0 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Michał Kaliński 4 4 3 0 3 3 0 1 0 0 3 8 3 4 9 0 0 3 81 25 0 0 0
Tomasz Mazur 3 4 3 0 1 0 0 0 0 0 1 4 2 2 4 4 2 2 43 14 3 0 0
Agata Bieniaszczyk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 4 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony