Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:18, 20:16, 20:16)
PROJEKT II
Raport meczowy
24/48 ATAK 11/28
5 BLOK 0
6/46 SERWIS 5/34
25 BŁ. PRZECIWNIKA 34
60 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

56.52

SERWIS%

27.27
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 23

ATAK%

56.52
SERWIS

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

69.23

PERF%

30.77

WYD%

53.85

SKUT%

69.23
OBRONA

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jan Żaczek 18 3 13 4 2 0 4 2 0 3 1 3 4 4 5 2 1 1 69 31 3 0 0
Piotr Iwańczyk 10 3 8 2 3 0 4 0 0 2 0 11 3 1 1 3 3 3 18 9 6 0 0
Rafał Winiewski 7 3 3 2 1 0 2 3 0 1 0 8 2 0 0 1 0 0 0 0 3 1 0
Magda Falkowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 8 3 7 0 4 0 2 0 0 1 0 9 0 6 7 3 1 2 68 32 2 0 0
Paweł Juszkiewicz 4 3 2 1 4 1 1 0 0 2 2 4 2 0 1 1 0 0 50 0 2 0 0
Jarosław Sadowski 3 3 1 1 0 0 0 0 0 2 0 2 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Maciej Mendak 1 3 1 0 1 2 0 0 0 0 0 8 0 0 2 0 0 2 50 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony