Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
0
3
VS
(13:20, 18:20, 17:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
12/34 ATAK 17/39
4.5 BLOK 5
0/19 SERWIS 4/35
31.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34
48 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 10 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

58.82

SERWIS%

6.67
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30.77

WYD%

-15.38

SKUT%

15.38
BLOK

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

100

PERF%

55.56

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 10 3 8 0 5 1 2 1 2 0 0 6 2 6 4 1 0 2 77 46 7 0 0
Jarek Bączek 4 3 4 0 2 2 1 0 0 0 0 3 1 5 4 0 0 0 100 56 1 0 0
Kuba Korpak 2.5 3 0 0 6 3 0 2 1 0 0 6 0 1 2 1 1 0 60 20 1 0 0
Krzysztof Winiewski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 2 2 0 1 57 29 1 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 12.5 3 10 0 3 1 3 1 1 1 0 13 1 7 1 3 0 0 73 64 2 0 0
Jan Żaczek 8.5 3 4 0 3 2 2 1 3 2 2 5 4 5 3 2 0 1 73 45 4 0 0
Piotr Iwańczyk 5 3 3 0 7 1 0 0 2 1 0 3 3 4 2 1 0 1 75 50 5 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony