Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

EDC
2
3
VS
(20:18, 16:20, 17:20, 20:12, 11:15)
BESTCAN
Raport meczowy
32/76 ATAK 10/26
7 BLOK 4
10/87 SERWIS 4/27
35 BŁ. PRZECIWNIKA 67
84 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Sitkiewicz

EDC


PKT 19.5 SR 5 PKT/SR 3.9
ATAK 13 BLOK 4.5 SERWIS 2

ATAK%

48.15

SERWIS%

10.53
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 3 SR 5
ATAK/SR 0.6 ∑A 6

ATAK%

50
SERWIS

Michał Kaliński

EDC


SERWIS 3/12 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

33.33

WYD%

8.33

SKUT%

25
BLOK

Piotr Sitkiewicz

EDC


BLOK 4.5 B1 4
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.9
PRZYJĘCIE

Michał Kaliński

EDC


∑P 16 SR 5
∑P/SR 3.2

DOKŁ%

68.75

PERF%

37.5

WYD%

68.75

SKUT%

68.75
OBRONA

Maciej Okrzeja

EDC


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 11
Statystyki
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Sitkiewicz 19.5 5 13 0 6 5 3 4 1 2 4 12 1 2 1 3 3 2 27 18 2 6 0
Michał Kaliński 9 5 6 2 0 1 3 0 0 3 1 6 2 6 5 5 0 0 69 38 1 2 0
Tomasz Mazur 8 5 6 3 5 1 1 0 0 2 0 13 1 2 3 2 1 2 50 20 3 1 0
Maciej Okrzeja 8 5 6 0 8 2 3 2 0 0 0 12 0 1 4 9 1 3 28 6 9 2 0
Marcin Grącki 4.5 5 1 0 1 0 0 0 1 3 0 10 1 1 0 2 1 0 25 25 1 3 0
Ola Najmowicz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 1 0 1 0 1 2 25 0 3 2 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 11.5 5 7 4 3 2 4 0 1 4 1 7 5 0 1 0 0 0 100 0 5 1 0
Marek Zaręba 6.5 5 3 1 1 0 1 1 5 0 1 8 1 1 0 0 0 0 100 100 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony