Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:7, 20:14, 20:14)
EDC
Raport meczowy
20/30 ATAK 16/38
1.5 BLOK 7
2/26 SERWIS 0/38
36.5 BŁ. PRZECIWNIKA 12
60 SUMA 35

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 8.5 SR 3 PKT/SR 2.83
ATAK 8 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 7

ATAK%

85.71
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

33.33

WYD%

-22.22

SKUT%

11.11
BLOK

Piotr Sitkiewicz

EDC


BLOK 3.5 B1 1
SR 3 B2 5
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

85.71

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Tomasz Mazur

EDC


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 8.5 3 8 0 2 1 1 0 1 0 0 7 1 3 1 0 0 0 100 75 2 1 0
Jan Żaczek 8 3 6 0 1 0 0 0 2 1 2 3 3 6 1 0 0 0 100 86 1 0 0
Rafał Winiewski 7 3 6 0 3 2 0 0 0 1 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Jadacki 8.5 3 7 1 2 0 0 1 1 0 0 2 1 5 6 1 3 1 69 31 1 0 0
Igor Niebrzegowski 4.5 3 4 1 4 1 5 0 1 0 0 3 4 3 1 0 3 0 57 43 1 0 0
Grzegorz Modrzejewski 3.5 3 2 0 1 2 4 0 3 0 1 2 0 4 1 1 1 2 56 44 0 0 0
Piotr Sitkiewicz 3.5 3 0 0 0 0 0 1 5 0 0 5 1 4 1 0 0 1 83 67 1 0 0
Tomasz Mazur 3 3 3 0 0 0 1 0 0 0 0 11 1 2 1 0 2 2 43 29 2 0 0
Agata Bieniaszczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony