Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:14, 20:17, 20:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
35/64 ATAK 5/22
6 BLOK 2
1/33 SERWIS 4/32
18 BŁ. PRZECIWNIKA 35
60 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 11 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

68.75

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 14

ATAK%

71.43
SERWIS

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


SERWIS 1/5 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

40

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 13.5 3 11 3 1 0 1 2 1 0 1 2 3 1 3 0 0 1 80 20 5 0 0
Paweł Boratowski 10.5 3 10 1 3 0 0 0 1 0 1 4 2 3 4 3 2 1 54 23 5 0 0
Jarek Bączek 9 3 7 2 5 1 2 1 0 1 1 7 2 3 2 2 3 1 45 27 1 0 0
Piotr Boniecki 9 3 7 3 3 0 4 1 2 0 2 6 1 1 1 1 1 0 50 25 6 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 7 3 4 0 4 1 3 1 0 2 3 5 3 6 4 4 3 0 59 35 4 1 0
Paweł Juszkiewicz 3 3 1 0 4 1 1 1 0 1 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Jarosław Sadowski 1 3 0 0 2 0 0 0 0 1 1 3 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Maciej Mendak 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony