Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:13, 21:19, 20:17)
EDC
Raport meczowy
28/41 ATAK 17/38
1.5 BLOK 6
1/33 SERWIS 5/50
30.5 BŁ. PRZECIWNIKA 21
61 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 10.5 SR 3 PKT/SR 3.5
ATAK 8 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

80

SERWIS%

10
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 10

ATAK%

80
SERWIS

Agata Bieniaszczyk

EDC


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Leszek Jadacki

EDC


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 8 SR 2
∑P/SR 4

DOKŁ%

87.5

PERF%

75

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 10.5 3 8 0 2 0 0 1 1 1 0 8 1 6 0 1 0 3 60 60 5 0 0
Maciej Tworek 10 3 10 0 1 3 1 0 0 0 1 7 3 1 1 0 0 0 100 50 4 0 0
Kuba Korpak 7 2 7 0 1 0 1 0 0 0 0 6 0 0 2 1 0 0 67 0 0 0 0
Jarek Bączek 3 2 3 0 3 0 1 0 0 0 2 2 2 6 1 0 0 1 88 75 1 0 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Leszek Jadacki 10.5 3 7 0 4 0 1 2 1 1 0 5 2 2 7 5 0 0 64 14 4 0 0
Piotr Sitkiewicz 7 3 5 0 3 0 3 1 0 1 0 7 0 4 5 1 2 0 75 33 2 0 0
Grzegorz Modrzejewski 5 3 5 0 2 2 1 0 0 0 0 9 0 5 2 6 0 0 54 38 2 0 0
Marta Lipińska 2.5 3 0 0 2 0 0 1 1 1 0 6 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Michał Kulik 2 3 0 0 3 0 0 1 0 1 0 5 2 0 1 0 0 1 50 0 0 0 0
Agata Bieniaszczyk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Marcin Grącki 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 1 1 0 71 43 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony