Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:13, 20:14, 20:18)
PROJEKT II
Raport meczowy
11/17 ATAK 15/27
2 BLOK 0.5
4/24 SERWIS 0/26
43 BŁ. PRZECIWNIKA 29.5
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

59.09

SERWIS%

0
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


SERWIS 3/15 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

13.33

SKUT%

20
BLOK

Marek Zaręba

BESTCAN


BLOK 1.5 B1 0
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

92.31

PERF%

53.85

WYD%

84.62

SKUT%

92.31
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 10.5 3 7 0 2 0 2 0 1 3 2 9 1 7 5 0 0 1 92 54 1 0 0
Marek Zaręba 6.5 3 4 0 1 0 1 0 3 1 0 8 0 0 1 0 1 0 50 0 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 13 3 13 0 2 3 4 0 0 0 0 5 1 2 2 0 1 4 44 22 0 0 0
Michał Mendak 1.5 3 1 0 1 1 0 0 1 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Maciej Mendak 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony