Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:18, 20:13, 20:16)
BESTCAN
Raport meczowy
5/11 ATAK 1/8
0 BLOK 0
3/14 SERWIS 0/7
52 BŁ. PRZECIWNIKA 46
60 SUMA 47
45

ATAK%

21

SERWIS%

13

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 8 SR 3 PKT/SR 2.67
ATAK 5 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

45.45

SERWIS%

21.43
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 11

ATAK%

45.45
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

28.57

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jan Żaczek 8 3 5 0 4 1 1 45 11 0 0 3 1 8 2 3 3 0 0 0 100 50 3 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 1 3 1 0 3 1 3 13 8 0 0 0 0 5 2 3 5 5 1 2 50 19 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony