Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

EDC
3
2
VS
(20:16, 20:21, 13:20, 20:11, 15:11)
PROJEKT II
Raport meczowy
38/86 ATAK 38/87
5 BLOK 5.5
9/87 SERWIS 4/49
36 BŁ. PRZECIWNIKA 31.5
88 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 30.5 SR 5 PKT/SR 6.1
ATAK 28 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

49.12

SERWIS%

11.11
ATAK

Dawid Flak

EDC


ATAK 23 SR 5
ATAK/SR 4.6 ∑A 40

ATAK%

57.5
SERWIS

Dawid Flak

EDC


SERWIS 4/14 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

28.57

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Leszek Jadacki

EDC


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Marcin Grącki

EDC


∑P 17 SR 5
∑P/SR 3.4

DOKŁ%

58.82

PERF%

17.65

WYD%

47.06

SKUT%

58.82
OBRONA

Marcin Grącki

EDC


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 10
Statystyki
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dawid Flak 27.5 5 23 4 8 3 2 0 1 4 0 10 0 2 12 8 0 2 58 8 0 2 0
Leszek Jadacki 17.5 5 14 7 10 1 2 3 1 0 2 9 6 2 7 4 3 1 53 12 4 4 0
Agata Bieniaszczyk 3 5 0 0 0 0 0 0 0 3 0 14 2 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0
Marcin Grącki 2 5 1 0 1 0 1 0 2 0 0 7 1 3 7 5 1 1 59 18 7 3 0
Marta Lipińska 1 5 0 1 5 1 1 0 0 1 4 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Piotr Orzechowski 1 5 0 0 1 0 0 0 0 1 2 10 0 1 5 2 2 1 55 9 5 3 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 30.5 5 28 12 8 3 6 1 1 1 1 7 0 6 8 6 1 3 58 25 3 1 0
Michał Mendak 7 5 4 4 0 0 3 0 2 2 0 5 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Juszkiewicz 6.5 5 4 2 5 1 3 1 1 1 3 14 1 0 1 0 1 1 33 0 2 0 0
Maciej Mendak 3.5 5 2 0 0 0 2 1 1 0 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony