Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
1
3
VS
(19:21, 4:20, 20:13, 14:20)
EDC
Raport meczowy
11/24 ATAK 29/68
0 BLOK 6
3/28 SERWIS 14/73
43 BŁ. PRZECIWNIKA 25
57 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Modrzejewski

EDC


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 9 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

42.86

SERWIS%

28.57
ATAK

Dawid Flak

EDC


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Grzegorz Modrzejewski

EDC


SERWIS 4/14 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

28.57

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Grzegorz Modrzejewski

EDC


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jarek Malczyk

PANATTONI


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

100

PERF%

83.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Piotr Krzak

PANATTONI


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 9
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 10 4 7 0 3 2 3 0 0 3 1 7 4 7 3 5 0 2 59 41 9 0 0
Jarek Malczyk 4 4 4 0 1 2 2 0 0 0 0 4 1 5 1 0 0 0 100 83 5 0 0
Aneta Krysiak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 1 3 1 1 4 40 10 4 0 0
EDC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Modrzejewski 15 4 9 0 8 1 3 2 0 4 0 10 0 1 6 1 0 0 88 13 2 0 0
Piotr Sitkiewicz 11.5 4 8 0 5 1 4 1 1 2 0 7 1 2 4 2 0 2 60 20 2 0 0
Dawid Flak 11 4 10 0 4 0 3 0 0 1 0 6 0 7 3 0 0 0 100 70 2 0 0
Marcin Grącki 9 4 2 0 6 0 1 0 2 6 1 14 2 0 2 0 0 0 100 0 0 0 0
Michał Kaliński 1.5 4 0 0 3 0 0 1 1 0 0 6 3 5 9 2 0 0 88 31 4 0 0
Agata Bieniaszczyk 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 9 0 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony