Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
1
VS
(20:17, 17:20, 20:12, 20:17)
PROJEKT II
Raport meczowy
28/59 ATAK 21/49
3 BLOK 2
3/40 SERWIS 3/43
43 BŁ. PRZECIWNIKA 40
77 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 18 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

54.55

SERWIS%

15.38
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 18 SR 4
ATAK/SR 4.5 ∑A 33

ATAK%

54.55
SERWIS

Marcin Midura

PROJEKT II


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

16.67

WYD%

-16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Marcin Stempień

WARSFOLL


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 21 SR 4
∑P/SR 5.25

DOKŁ%

57.14

PERF%

4.76

WYD%

38.1

SKUT%

57.14
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 22 4 18 3 7 0 5 1 2 2 0 9 2 1 11 5 2 2 57 5 2 2 0
Jan Żaczek 12 4 10 5 3 2 4 0 2 1 2 9 6 0 5 5 0 3 38 0 6 1 0
Magda Falkowska 0 4 0 0 1 1 0 0 0 0 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 17.5 4 15 5 6 2 4 0 1 2 0 6 4 6 11 11 4 2 50 18 3 2 0
Michał Mendak 5.5 4 5 1 2 1 3 0 1 0 1 5 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0
Maciej Mendak 3 4 1 1 1 0 0 0 2 1 0 12 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 1 0 0 1 0 0 0 1 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony