Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(15:20, 20:7, 20:18, 20:21, 15:8)
MAMOBILE
Raport meczowy
36/64 ATAK 39/88
9.5 BLOK 2.5
3/49 SERWIS 8/54
41.5 BŁ. PRZECIWNIKA 24.5
90 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

61.54

SERWIS%

11.11
ATAK

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 4
ATAK/SR 1.25 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Paweł Pyzara

MAMOBILE


SERWIS 7/21 SR 5
SERWIS/SR 1.4

TR%

38.1

WYD%

19.05

SKUT%

33.33
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 6 B1 4
SR 4 B2 4
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

91.67

PERF%

75

WYD%

83.33

SKUT%

91.67
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 18 4 16 0 7 2 1 0 2 1 1 6 1 9 2 0 1 0 92 75 1 0 0
Maciej Tworek 13 4 6 0 2 0 4 4 4 1 1 5 3 3 0 1 0 0 75 75 2 1 0
Krzysztof Winiewski 8.5 4 6 0 4 0 2 1 1 1 0 11 2 4 0 1 2 1 50 50 3 0 0
Kuba Korpak 5.5 4 5 0 1 0 1 0 1 0 1 9 0 4 1 2 0 1 63 50 1 0 0
Jarek Bączek 3.5 3 3 0 2 0 2 0 1 0 1 4 1 8 1 0 1 1 82 73 4 1 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Pyzara 20 5 13 0 4 3 4 0 0 7 1 10 3 16 8 0 1 4 83 55 5 1 0
Adrian Augustynik 14 5 14 3 11 6 1 0 0 0 1 8 0 6 4 0 1 0 91 55 2 0 0
Mateusz Macioszczyk 9 5 8 0 5 1 2 0 2 0 0 8 4 0 1 0 0 0 100 0 1 1 0
Rafał Dybowski 6.5 5 4 0 5 2 2 0 3 1 2 5 4 2 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony