Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
0
VS
(20:10, 20:14, 20:12)
PANATTONI
Raport meczowy
8/12 ATAK 10/16
0 BLOK 0
6/17 SERWIS 0/5
46 BŁ. PRZECIWNIKA 26
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marek Zaręba

BESTCAN


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

66.67

SERWIS%

35.29
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Marek Zaręba

BESTCAN


SERWIS 6/17 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

52.94

WYD%

29.41

SKUT%

35.29
BLOK

Marek Zaręba

BESTCAN


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Marek Zaręba

BESTCAN


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

50

PERF%

25

WYD%

50

SKUT%

50
OBRONA

Marek Zaręba

BESTCAN


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 14 3 8 0 3 0 1 0 0 6 3 7 1 1 1 2 0 0 50 25 2 2 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 10 3 10 1 3 1 1 0 0 0 1 3 1 2 1 2 1 3 33 22 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony