Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
3
0
VS
(20:13, 21:19, 21:20)
PANATTONI
Raport meczowy
27/47 ATAK 12/27
2.5 BLOK 1
2/30 SERWIS 1/19
30.5 BŁ. PRZECIWNIKA 38
62 SUMA 52

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Pyzara

MAMOBILE


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 6 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

37.5

SERWIS%

0
ATAK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 12

ATAK%

83.33
SERWIS

Rafał Dybowski

MAMOBILE


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Rafał Dybowski

MAMOBILE


BLOK 1.5 B1 0
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adrian Augustynik

MAMOBILE


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

57.14

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Adrian Augustynik

MAMOBILE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 10 3 10 0 0 0 2 0 0 0 1 5 1 4 2 0 1 0 86 57 5 0 0
Rafał Dybowski 8.5 3 5 0 3 0 0 0 3 2 0 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Paweł Pyzara 7 2 6 1 7 0 2 0 2 0 0 1 1 1 1 0 0 0 100 50 0 0 0
Mateusz Macioszczyk 5 2 5 0 4 0 1 0 0 0 1 6 0 6 1 1 1 3 58 50 3 1 0
Kamil Gołębiewski 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 9 3 8 0 4 1 1 1 0 0 1 6 2 14 4 1 2 1 82 64 1 0 0
Jarek Malczyk 5 3 4 0 6 0 3 0 0 1 1 7 1 1 5 0 1 1 75 13 4 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony