Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(12:20, 20:18, 20:12, 20:15)
NBP
Raport meczowy
40/94 ATAK 35/80
6 BLOK 6
7/57 SERWIS 8/67
19 BŁ. PRZECIWNIKA 16
72 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 5

ATAK%

59.09

SERWIS%

29.41
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 5/17 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

52.94

WYD%

17.65

SKUT%

29.41
BLOK

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

73.33

PERF%

26.67

WYD%

66.67

SKUT%

73.33
OBRONA

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 9
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Bączek 19 4 13 3 4 1 1 1 0 5 4 6 2 8 3 4 0 3 61 44 3 1 0
Paweł Boratowski 15 4 11 2 8 2 2 2 0 2 4 13 0 1 6 3 1 2 54 8 6 3 0
Kuba Korpak 11.5 4 9 6 13 2 0 2 1 0 0 9 2 4 7 3 0 1 73 27 0 2 0
Krzysztof Winiewski 7.5 4 7 2 7 1 0 0 1 0 1 7 2 3 5 3 1 2 57 21 2 0 0
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mariusz Orłowski 13 4 11 2 5 2 0 1 0 1 0 6 1 1 1 10 4 2 11 6 0 0 0
Piotr Jodkiewicz 11.5 4 8 4 4 0 1 0 1 3 1 10 2 2 4 10 5 1 27 9 4 3 0
Jakub Mućk 11 4 9 3 4 3 3 1 0 1 0 4 1 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0
Patryk Woźny 7 4 5 4 6 1 0 1 0 1 2 10 1 1 3 4 1 0 44 11 4 2 0
Krzysztof Brzeziński 6.5 4 2 2 1 0 0 2 1 2 0 9 0 1 0 1 0 2 25 25 2 3 0
Ela Dzioba 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 0 1 2 4 1 2 30 10 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony