Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
1
3
VS
(15:20, 20:7, 18:20, 13:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
2/3 ATAK 26/46
1 BLOK 7
0/9 SERWIS 4/45
63 BŁ. PRZECIWNIKA 30
66 SUMA 67

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

64.29

SERWIS%

0
ATAK

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

-50

SKUT%

16.67
BLOK

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


∑P 23 SR 4
∑P/SR 5.75

DOKŁ%

82.61

PERF%

21.74

WYD%

73.91

SKUT%

82.61
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 8
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 3 4 2 0 1 0 0 0 2 0 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Denis Ilkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 14 2 1 1 83 22 3 2 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Kuba Korpak 10 3 9 1 3 1 0 1 0 0 0 4 0 0 4 2 1 0 57 0 0 0 0
Krzysztof Winiewski 10 3 6 1 3 0 0 3 0 1 0 1 4 4 6 0 3 2 67 27 3 1 0
Jarek Bączek 9.5 3 7 3 3 0 0 1 1 1 1 5 1 1 4 2 0 0 71 14 7 1 0
Paweł Boratowski 6 3 4 1 3 0 1 1 0 1 1 11 1 1 4 2 0 0 71 14 3 1 0
Maciej Tworek 1.5 4 0 0 0 0 0 0 1 1 0 9 3 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony