Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
3
2
VS
(20:16, 20:18, 16:20, 13:20, 15:11)
WARSFOLL
Raport meczowy
30/71 ATAK 39/88
6 BLOK 4.5
4/49 SERWIS 2/55
44 BŁ. PRZECIWNIKA 39.5
84 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 20 SR 5 PKT/SR 4
ATAK 19 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

59.38

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 32

ATAK%

59.38
SERWIS

Paweł Pyzara

MAMOBILE


SERWIS 2/15 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

13.33
BLOK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 27 SR 5
∑P/SR 5.4

DOKŁ%

70.37

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

70.37
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 8
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 12 5 10 2 8 1 1 1 0 1 1 6 3 7 4 6 3 1 52 33 0 0 0
Paweł Pyzara 12 5 10 1 4 2 3 0 0 2 4 7 2 6 4 5 2 0 59 35 7 3 0
Rafał Dybowski 7.5 5 5 1 5 2 1 1 1 1 0 11 0 2 1 0 0 0 100 67 2 1 0
Mateusz Macioszczyk 5.5 3 2 1 5 0 1 3 1 0 1 5 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0
Kamil Gołębiewski 3 1 3 0 3 0 0 0 0 0 2 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 20 5 19 4 3 1 5 1 0 0 1 12 5 8 10 6 3 1 64 29 4 0 0
Adam Pempiak 16.5 5 12 2 10 2 5 2 1 2 2 16 2 9 10 7 0 1 70 33 7 1 0
Piotr Iwańczyk 9 5 8 7 6 1 3 1 0 0 0 11 4 0 1 1 2 1 20 0 5 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony