Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

NBP
0
3
VS
(17:20, 20:21, 17:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
23/66 ATAK 25/61
0 BLOK 2
2/55 SERWIS 3/34
29 BŁ. PRZECIWNIKA 31
54 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Pyzara

MAMOBILE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

47.83

SERWIS%

12.5
ATAK

Paweł Pyzara

MAMOBILE


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 23

ATAK%

47.83
SERWIS

Jakub Mućk

NBP


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

-10

SKUT%

20
BLOK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Jodkiewicz

NBP


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

91.67

PERF%

58.33

WYD%

83.33

SKUT%

91.67
OBRONA

Piotr Jodkiewicz

NBP


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jakub Mućk 9 3 7 1 7 0 5 0 0 2 2 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Krzysztof Brzeziński 6 3 6 3 4 1 1 0 0 0 2 7 0 2 7 9 2 2 41 9 2 1 0
Mariusz Orłowski 5 3 5 0 6 2 1 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Patryk Woźny 5 3 5 1 7 1 0 0 0 0 1 12 0 3 1 7 1 1 31 23 1 3 0
Michał Bieniak 0 3 0 2 0 0 0 0 0 0 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0
Michał Zawadzki 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Jodkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 4 0 1 0 92 58 6 3 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 0 1 0 0 0 1 50 50 1 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Pyzara 14 3 11 6 4 0 2 1 0 2 1 10 3 7 4 4 1 0 69 44 2 0 0
Adrian Augustynik 11 3 10 7 4 0 1 0 0 1 1 9 2 2 2 3 2 0 44 22 4 1 0
Mateusz Macioszczyk 5 3 4 5 3 0 4 1 0 0 0 5 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony