Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:15, 20:18, 16:20, 20:12)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
38/88 ATAK 8/32
9 BLOK 0
1/64 SERWIS 0/29
28 BŁ. PRZECIWNIKA 57
76 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 12 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 21

ATAK%

57.14
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/22 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

4.55

WYD%

-4.55

SKUT%

4.55
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

88.89

PERF%

55.56

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 14.5 4 12 3 4 2 0 2 1 0 1 6 2 0 1 2 0 0 33 0 0 1 0
Kuba Korpak 11 4 11 2 6 0 1 0 0 0 1 10 0 2 4 4 0 1 55 18 1 1 0
Jarek Bączek 8 4 4 1 5 0 1 3 0 1 0 19 2 4 5 2 0 0 82 36 3 3 0
Maciej Tworek 7.5 4 5 1 7 0 3 2 1 0 1 10 1 5 3 1 0 0 89 56 5 0 0
Krzysztof Winiewski 7 4 6 4 9 1 0 1 0 0 0 8 2 7 1 2 2 2 57 50 4 1 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Marczuk 5 4 5 3 9 2 1 0 0 0 0 10 2 0 4 7 1 0 33 0 3 2 0
Maciej Cuch 3 4 3 1 7 0 1 0 0 0 2 4 2 3 6 10 0 0 47 16 3 1 0
Edyta Stromidło 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 0 0 1 0 0 0 0 3 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony