Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:17, 20:15, 20:9)
PANATTONI
Raport meczowy
35/56 ATAK 7/14
1 BLOK 0
7/50 SERWIS 1/7
17 BŁ. PRZECIWNIKA 33
60 SUMA 41

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 10.5 SR 3 PKT/SR 3.5
ATAK 9 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

75

SERWIS%

12.5
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 12

ATAK%

75
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

70

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 10.5 3 9 2 1 0 0 0 1 1 0 6 1 2 3 1 0 0 83 33 1 0 0
Krzysztof Winiewski 9 3 9 2 2 0 0 0 0 0 1 8 3 7 2 1 0 0 90 70 0 0 0
Kuba Korpak 8.5 3 6 3 1 0 0 0 1 2 0 7 1 4 2 2 0 0 75 50 3 0 0
Maciej Tworek 8 3 6 0 4 2 1 0 0 2 1 5 3 0 0 0 0 1 0 0 2 0 0
Jarek Bączek 7 3 5 1 1 0 1 0 0 2 0 6 1 6 4 3 0 1 71 43 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 8 3 7 0 2 1 4 0 0 1 1 3 2 1 2 1 1 0 60 20 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony