Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

(1-4)

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:15, 20:15, 20:13)
MAMOBILE
Raport meczowy
21/44 ATAK 26/46
6.5 BLOK 3
4/40 SERWIS 0/29
28.5 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 4 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

27.27

WYD%

18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 1
SR 2 B2 4
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Paweł Pyzara

MAMOBILE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

75
OBRONA

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 9 3 5 0 0 2 0 1 2 2 0 8 3 1 3 2 0 0 67 17 1 0 0
Paweł Boratowski 7 2 4 0 2 0 1 1 4 0 0 5 0 0 1 1 1 0 33 0 1 0 0
Jarek Bączek 6.5 2 6 1 3 1 0 0 1 0 1 6 0 1 6 4 0 0 64 9 1 1 0
Kuba Korpak 4.5 3 2 1 5 1 0 0 1 2 1 8 0 0 1 1 0 0 50 0 0 3 0
Krzysztof Winiewski 4.5 2 4 2 4 0 0 0 1 0 0 3 1 1 1 1 2 0 40 20 1 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 9.5 3 9 2 0 4 1 0 1 0 1 2 1 1 6 3 0 0 70 10 2 0 0
Paweł Pyzara 8.5 3 8 3 1 2 0 0 1 0 1 6 2 2 7 2 0 1 75 17 2 0 0
Mateusz Macioszczyk 5.5 3 5 1 2 0 0 0 1 0 0 10 1 0 1 1 2 1 20 0 4 0 0
Rafał Dybowski 5.5 3 4 2 1 1 0 0 3 0 0 4 1 0 1 1 1 0 33 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony