Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ZŁOTY SET

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:9, 20:13, 20:17)
MAMOBILE
Raport meczowy
23/39 ATAK 18/49
6 BLOK 2
3/27 SERWIS 1/23
28 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 39

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 10 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

45.45

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

66.67

PERF%

41.67

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Paweł Pyzara

MAMOBILE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Bączek 10 3 9 2 2 2 1 1 0 0 1 2 0 3 4 2 1 2 58 25 0 1 0
Krzysztof Winiewski 9 3 7 1 4 0 3 0 0 2 0 7 0 1 1 0 0 0 100 50 0 0 0
Maciej Tworek 8 3 4 0 1 0 0 3 0 1 2 3 4 0 2 4 0 0 33 0 0 0 0
Paweł Boratowski 5 3 3 0 0 0 0 2 0 0 1 3 1 1 0 0 1 0 50 50 3 1 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 11.5 3 10 5 5 0 2 1 1 0 0 2 2 4 2 3 1 2 50 33 0 1 0
Paweł Pyzara 5.5 3 5 1 1 3 4 0 1 0 1 4 2 4 1 5 3 3 31 25 3 0 0
Mateusz Macioszczyk 3 3 3 1 2 2 2 0 0 0 1 3 1 5 3 2 2 0 67 42 0 0 0
Kamil Gołębiewski 1 2 0 0 1 2 0 0 0 1 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony