Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I miejsce

PROJEKT TEAM
1
3
VS
(20:18, 18:20, 16:20, 10:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
22/52 ATAK 26/50
5 BLOK 3.5
2/46 SERWIS 4/38
35 BŁ. PRZECIWNIKA 44.5
64 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 13 SR 4 PKT/SR 3.25
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

52.63

SERWIS%

13.33
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 2/15 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

13.33

WYD%

-6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 11.5 4 9 1 2 0 1 2 1 0 1 11 2 1 7 6 0 2 50 6 2 0 0
Krzysztof Winiewski 7.5 4 5 1 6 2 3 0 1 2 1 10 3 0 6 0 0 0 100 0 3 0 0
Maciej Tworek 5.5 4 4 3 1 0 4 1 1 0 1 8 0 0 5 1 0 1 71 0 3 1 0
Kuba Korpak 4.5 4 4 0 4 1 1 0 1 0 0 7 0 0 10 5 1 1 59 0 3 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adam Pempiak 13 4 10 0 5 2 2 0 2 2 0 10 3 0 12 3 0 0 80 0 1 0 0
Marcin Stempień 12.5 4 9 0 4 2 1 2 1 1 1 4 6 1 9 4 1 3 56 6 2 1 0
Jan Żaczek 8 4 7 3 3 1 1 0 0 1 0 7 3 0 6 0 0 0 100 0 2 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony