Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:6, 20:13, 20:15)
MSD POLSKA
Raport meczowy
17/40 ATAK 0/0
7 BLOK 0
9/58 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 6 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

75

SERWIS%

16.67
ATAK

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


SERWIS 4/15 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

26.67

WYD%

20

SKUT%

26.67
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 0
SR 3 B2 5
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Zieliński 9 3 6 1 1 0 0 1 2 1 2 3 0 1 5 0 0 0 100 17 1 0
Dariusz Sierpiński 7.5 3 4 1 2 0 0 0 5 1 1 13 0 2 3 0 0 0 100 40 2 2
Kuba Korpak 7 3 2 0 2 0 1 0 2 4 0 10 1 1 2 1 4 2 30 10 2 1
Jarek Bączek 5.5 3 3 0 2 1 0 0 3 1 0 6 2 0 1 0 1 0 50 0 2 0
Piotr Boniecki 4 3 2 3 7 1 1 0 0 2 4 6 1 0 3 0 1 1 60 0 0 2
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)