Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
3
0
VS
(20:14, 20:18, 20:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
30/60 ATAK 16/39
1 BLOK 2.5
10/59 SERWIS 0/37
19 BŁ. PRZECIWNIKA 28.5
60 SUMA 47

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Łoza

DEVSTOCK


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

45

SERWIS%

16.67
ATAK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


SERWIS 5/15 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

73.33

WYD%

20

SKUT%

33.33
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Łoza 11 3 9 2 3 2 4 1 0 1 1 1 3 1 2 0 0 0 100 33 2 0
Sebastian Szczęsny 11 3 6 0 1 0 1 0 0 5 6 2 2 3 4 2 0 0 78 33 0 0
Karol Łoza 10 3 10 2 1 1 5 0 0 0 1 4 3 6 3 0 2 0 82 55 0 0
Mateusz Gabriel 4 3 2 2 0 0 1 0 0 2 1 6 1 1 1 2 1 0 40 20 1 0
Aleksander Delev 3 2 3 1 0 0 1 0 0 0 0 3 0 1 1 1 0 0 67 33 0 0
Paulina Snopkiewicz 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1 5 0 2 3 0 0 0 100 40 3 0
Małgorzata Zaciek 0 3 0 1 0 0 2 0 0 0 2 7 0 1 3 0 0 0 100 25 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 8 3 7 0 2 1 3 1 0 0 2 5 2 0 0 2 1 1 0 0 0 0
Dawid Prusiński 4 3 4 0 3 0 2 0 0 0 0 7 0 7 3 2 1 0 77 54 0 1
Piotr Gawroński 3 3 2 1 3 0 2 1 0 0 1 6 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Ewa Bronisz 3 3 3 0 5 0 1 0 0 0 1 3 2 5 2 1 0 2 70 50 0 0
Giacomo Bima 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 3 2 2 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Paweł Blejder 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 5 2 1 2 67 33 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)