Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:8, 20:14, 20:11)
DEVSTOCK
Raport meczowy
28/49 ATAK 18/50
5 BLOK 2
6/58 SERWIS 2/35
21 BŁ. PRZECIWNIKA 11
60 SUMA 33

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

72.73

SERWIS%

0
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 11

ATAK%

72.73
SERWIS

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

41.67

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Małgorzata Zaciek

DEVSTOCK


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 10 3 8 1 2 0 0 1 2 0 0 8 2 2 1 0 0 0 100 67 0 0
Piotr Boniecki 9.5 3 7 2 1 1 2 0 1 2 2 8 2 4 4 1 1 0 80 40 2 0
Jarek Bączek 9 3 8 3 4 0 0 1 0 0 1 10 2 4 2 1 1 1 67 44 0 0
Kuba Korpak 5.5 3 1 0 2 1 0 0 1 4 1 7 0 1 0 2 0 1 25 25 1 1
Marcin Chmielewski 5 3 4 1 1 0 0 1 0 0 0 8 1 1 2 0 0 0 100 33 0 0
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 9 3 8 0 3 0 2 1 0 0 1 3 2 0 4 7 1 1 31 0 2 0
Karol Łoza 6 3 6 1 2 2 1 0 0 0 0 3 3 2 3 4 1 1 45 18 1 2
Bartosz Łoza 3 3 2 0 5 1 4 0 0 1 1 3 1 2 2 4 1 1 40 20 1 0
Paulina Snopkiewicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 6 0 1 0 2 1 1 20 20 0 0
Mateusz Gabriel 1 3 0 0 4 2 3 1 0 0 0 6 0 1 4 1 0 2 63 13 1 1
Małgorzata Zaciek 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 1 0 2 1 0 25 25 3 2
Kacper Domański 1 1 1 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)