Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
2
VS
(17:20, 20:14, 20:18, 18:20, 15:12)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
40/75 ATAK 14/34
3 BLOK 4
8/66 SERWIS 3/29
39 BŁ. PRZECIWNIKA 63
90 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

5.88
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 24

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


SERWIS 4/15 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

26.67
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 10 SR 5
∑P/SR 2

DOKŁ%

70

PERF%

50

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 19 5 16 0 2 3 3 67 24 1 0 2 1 8 2 5 2 2 1 0 70 50 7 0
Adam Pempiak 17 4 16 2 11 2 1 50 32 0 0 1 1 13 2 10 4 9 0 0 61 43 1 1
Piotr Iwańczyk 9 5 3 0 1 0 3 43 7 2 0 4 2 5 4 2 1 1 1 2 43 29 1 0
Rafał Winiewski 6 5 5 0 4 3 0 42 12 0 0 1 1 14 1 1 1 0 0 1 67 33 1 2
Ela Dzioba 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 14.5 5 10 1 7 2 2 45 22 2 1 2 0 10 3 0 0 1 0 1 0 0 4 0
Dawid Prusiński 6.5 5 4 2 5 1 0 33 12 1 1 1 0 12 1 6 10 11 3 2 50 19 1 0
Andrey Pronoza 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 3 2 2 46 23 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)